Wielkimi krokami zbliża się Forum Branży Eventowej!

W niebawem, dnia 14 stycznia 2016 roku w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska odbędzie się Forum Branży Eventowej. Składa się ono z trzech obszarów. Pierwszym z nich jest networking. Część ta zawiera cztery moderowane sesje networkingowe, a także mniej oficjalne after party. Sesje prowadzone będą przez moderatorów, którzy zadbają o możliwość wzajemnego poznawania się uczestników. W czasie trwania poszczególnych sesji podtrzymywane będą istniejące relacje pomiędzy agencjami eventowymi, a przedstawicielami klientów i dostawcami usług, a także stworzona zostanie możliwość nawiązywania nowych kontaktów.

Część druga forum to konferencja. Omawiane będą zagadnienia dotyczące wydarzeń skierowanych do pracowników firm, jak również eventów dla klientów B2B oraz B2C. Ten fragment forum kierowany jest przede wszystkim do kadry kierowniczej, działów sprzedaży, marketingu i komunikacji oraz działów HR. Oddzielny blok tematyczny, skierowany do menedżerów, będzie dotyczył cateringu i obiektów eventowych.

Ostatni ze wspomnianych obszarów forum to strefa dostawców. Podczas trwania forum swoją ofertę zaprezentuje około 100 dostawców, którzy przedstawiają swoje możliwości dotyczące m.in. systemów IT, obiektów, dostawców cateringu, obsługi technicznej i atrakcji. Odrębna przestrzeń dla każdej firmy gwarantuje możliwość prowadzenia rozmów handlowych już podczas trwania wydarzenia. Rejestracja udziału w Forum trwa do 10.01.2016. Wydarzenie organizowane jest przez Evential Sp. z o.o, patronat branżowy obejmuje natomiast miesięcznik MICE Poland.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *