Wskazówki dla osób planujących eventy

Przekaz najważniejszych informacji w atrakcyjny sposób, połączony z zaangażowaniem uczestników przy jak najniższych kosztach. Takie właśnie są obecne wyznaczniki tego, w jaki sposób powinno się przeprowadzać różnego rodzaju eventy. Są to trendy, które wyznaczył brytyjski portal Successful Meetings na podstawie przeprowadzonego w sieci sondażu. Tak właśnie powinno się przygotowywać spotkania w 2015 roku!

Po pierwsze: zmotywowanie

Osoby odpowiedzialne za przygotowanie eventów powinny orientować się, w jaki sposób podejść do odbiorców. A zaangażowanie można uzyskać faktycznie na wiele sposobów. Głównie poprzez wykorzystanie nowych technologii oraz social mediów. Kiedy zaś chodzi już stricte o udział w wydarzeniu, na pewno warto będzie tworzyć mniejsze grupy dyskusyjne, czy warsztatowe, aby można było swobodniej omawiać pewne tematy i dzięki temu zwrócić też uwagę na więcej szczegółów.

Po drugie: sposób przekazu

Liczy się realizacja zamierzonych działań. Teraz ważne bowiem jest to, by odbiorca faktycznie był zainteresowany. Dlatego poleca się odejść od tradycyjnych metod przekazywania danych, a skupić się na tym, by między innymi przekazać je w formie mappingu. Różnego rodzaju meeting plannery są jednak drogie, w związku z czym dobrze będzie zapoznać się z tym, co zaproponował wspomniany już portal Successful Meetings. W oparciu o przekazane tam wyniki sondażowe można będzie dobrać środki dokładnie pod charakterystykę eventu, który zamierza się przeprowadzić.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *